0,00 €

Predpisy obchodu

§ 1. Definície

  1. Pravidlá a predpisy - tieto pravidlá a predpisy, ktoré určujú zásady uzatvárania zmlúv o predaji na diaľku prostredníctvom internetového obchodu, zásady plnenia týchto zmlúv, práva a povinnosti zmluvných strán zmluvy o predaji na diaľku a zásady reklamačného konania. Vo vzťahu k službám poskytovaným elektronicky sú Pravidlami a predpismi pravidlá, resp. predpisy uvedené v § 8 zákona o poskytovaní elektronických služieb. .2 Zákazník - fyzická osoba spôsobilá na právne úkony v plnom rozsahu, právnická osoba alebo organizačná zložka bez právnej subjektivity, ktorej Zákon priznáva právnu subjektivitu, ktorá uzatvára s Predávajúcim Zmluvu o predaji na diaľku. .3 Spotrebiteľ - fyzická osoba, ktorá uskutočňuje s predávajúcim právny úkon, ktorý priamo nesúvisí s jej ekonomickou alebo profesionálnou činnosťou. .4 Individuálny podnikateľ - fyzická osoba, ktorá uzatvára Zmluvu o predaji na diaľku, ktorá priamo súvisí s jej podnikateľskou činnosťou, ak z obsahu tejto Zmluvy vyplýva, že pre túto osobu nemá profesionálny charakter, vyplývajúci najmä z predmetu jej podnikateľskej činnosti, sprístupnenej na základe ustanovení Centrálneho registra a informácií o podnikateľskej činnosti. .5 Podnikateľ: fyzická osoba, právnická osoba alebo organizačná zložka, ktorá nie je právnickou osobou a ktorej zákon priznáva spôsobilosť na právne úkony, vykonávajúca podnikateľskú alebo zárobkovú činnosť vo vlastnom mene. .6 Predávajúci: voltnation sp. z o.o., tel. +48612001170, info@voltnation.sk, NIP 7792541062, REGON 522432824. .7 Adresa sídla predávajúceho: Starołęcka 18, .8 60-105 Poznaň, .9 Internetový obchod - internetová služba prevádzkovaná Predávajúcim, dostupná na týchto elektronických adresách: https://voltnation.sk, prostredníctvom ktorej môže Zákazník získať informácie o Tovare a jeho dostupnosti a zakúpiť Tovar alebo objednať službu. .10 Zmluva o predaji na diaľku - zmluva o predaji Tovaru / zmluva o poskytnutí Digitálnej služby alebo Digitálneho obsahu (ak je to relevantné), uzatvorená prostredníctvom Internetového obchodu. .11 Tovar - hnuteľná vec, ktorú si Zákazník môže zakúpiť v Internetovom obchode.
  2. Digitálna služba - služba, ktorá spotrebiteľovi umožňuje: .2 zdieľanie údajov v digitálnej forme, ktoré boli odoslané alebo vytvorené spotrebiteľom alebo inými používateľmi služby; .3 iné formy interakcie prostredníctvom údajov. .3 Digitálny obsah - údaje vytvorené a dodané v digitálnej forme. .4 Zásady ochrany osobných údajov a používania súborov cookie v internetovom obchode - dokument, ktorý stanovuje podrobné pravidlá spracovania osobných údajov a používania súborov cookie. Zásady ochrany osobných údajov a cookies tvoria Prílohu č. 3 Obchodných podmienok a sú dostupné na https://voltnation.sk/pl/privacy-and-cookie-notice. .5 Trvanlivé médium - znamená materiál alebo nástroj, ktorý umožňuje Zákazníkovi alebo Predávajúcemu uchovávať informácie adresované osobne Zákazníkovi spôsobom umožňujúcim budúci prístup k informáciám po dobu primeranú účelu, na ktorý sa informácie používajú, a ktorý umožňuje obnovenie uložených informácií v nezmenenej podobe, najmä e-mail. .6 Elektronický objednávkový formulár - elektronický postup objednávania, ktorý Predávajúci sprístupní Kupujúcemu. .7 Elektronický formulár na vrátenie tovaru - elektronický postup na vrátenie tovaru, ktorý predávajúci sprístupnil kupujúcemu; dostupný na https://voltnation.sk/returns-open.php. .8 Elektronický reklamačný formulár - elektronický reklamačný postup, ktorý predávajúci sprístupnil kupujúcemu; dostupný na https://voltnation.sk/rma-open.php. .9 Odoslanie objednávky - potvrdenie objednávky kliknutím na tlačidlo "Objednať a zaplatiť" zo strany Zákazníka, ktoré sa považuje za odoslanie záväzného prejavu vôle Zákazníka uzavrieť s Predávajúcim Zmluvu o predaji na diaľku. .10 Účet - súbor údajov uložených v Internetovom obchode a v informačnom systéme Predávajúceho vzťahujúci sa na daného Zákazníka a ním zadané objednávky a ním uzatvorené Zmluvy o predaji na diaľku, prostredníctvom ktorého môže Zákazník zadávať objednávky, ako aj ich včas rušiť alebo upravovať a uzatvárať Zmluvy o predaji na diaľku. .11 Názor na spracovanie objednávky alebo názor na jednotlivé Tovary - subjektívne vyjadrenia a hodnotenia udeľované vo forme hviezdičiek od 1 do 5. .12 Predplatená objednávka - objednávka automaticky vytvorená v rámci Predplatného. .13 Predplatné - elektronická služba umožňujúca automatické vytváranie Predplatných objednávok na konkrétny Tovar podľa opakovania zvoleného Zákazníkom bez potreby zadávať samostatné objednávky až do ukončenia Predplatného. .14 Opakované platby - sú platby spracované platobnou službou IdoPay poskytovanou Prevádzkovateľom a vykonávané automaticky, v určitých cykloch, používané na úhradu Objednávok Predplatného na základe súhlasu udeleného Kupujúcim na začiatku Predplatného (trvalý príkaz Držiteľa karty). .15 Prevádzkovateľ - IdoPayments sp. z o.o. so sídlom na adrese Piastów Avenue 30, 71-064 Štetín, zapísaná v Registri podnikateľov vedenom Okresným súdom Štetín-Centrum v Štetíne, XIII. obchodné oddelenie Národného súdneho registra pod číslom 0000859711, NIP: 8522666251, REGON: 387039893, so základným imaním: PLN 800 000,00. Adresa na doručovanie: al. Piastów 30, 71-064 Štetín, uvádzaná aj ako: "IdoPayments", ktorá je národnou platobnou inštitúciou v zmysle článku 2 ods. 16 zákona z 19. augusta 2011 o platobných službách (Zbierka zákonov z roku 2020, položka 794 v znení neskorších predpisov) [ďalej len "PSA"]. .16 Karta - platobná karta vydaná v rámci systémov Visa alebo International alebo Mastercard International, ktorá je podľa predpisov týchto systémov povolená na vykonávanie transakcií bez fyzickej prítomnosti.

§ 2. Všeobecné ustanovenia

  1. Druhy a rozsah služieb poskytovaných elektronicky: .1 uzatváranie kúpnych zmlúv online - v súvislosti s Tovarom predávaným v Internetovom obchode, .2 pravidlá registrácie a používania účtu v Internetovom obchode, .3 pridávanie názorov, komentárov a hodnotení - Zákazník môže pridať názor alebo komentár k svojej objednávke, .4 zasielanie e-mailov, v ktorých Predávajúci potvrdzuje prijatie objednávky, prípadné prijatie platby, prijatie objednávky na spracovanie. .2 Používanie Internetového obchodu je možné za podmienky, že počítačový systém používaný Zákazníkom spĺňa tieto minimálne technické požiadavky: .1 webové prehliadače v aktuálnej verzii napr: Firefox Chrome Microsoft Edge .2 akýkoľvek program na prezeranie súborov vo formáte PDF. .3 Obsah umiestnený na webových stránkach Internetového obchodu vrátane popisov Tovaru a cien predstavuje výzvu na uzavretie zmluvy v zmysle § 71 Občianskeho zákonníka. .4 Predávajúci sprístupní tieto Obchodné podmienky spolu s prílohami prostredníctvom odkazu na domovskej stránke pred, počas a po uzatvorení Zmluvy o predaji na diaľku. Kupujúci si ich môže stiahnuť a vytlačiť. .5 Na zabezpečenie bezpečnosti prenosu správ a údajov v súvislosti s poskytovanými službami prijíma Internetový obchod technické a organizačné opatrenia zodpovedajúce stupňu bezpečnosti poskytovaných služieb, najmä opatrenia na zabránenie získania a zmeny osobných údajov prenášaných prostredníctvom internetu nepovolanými osobami.

§ 3. Obstarávanie

  1. Zadanie objednávky v internetovom obchode je možné vykonať prostredníctvom účtu alebo výberom možnosti nákupu bez registrácie, pričom v takom prípade sa vytvorí interný účet, na základe ktorého si zákazník môže vytvoriť účet. Interný účet je vedený až do vymazania údajov zo systému alebo zablokovania Účtu. .2 Nákup sa uskutočňuje vyplnením elektronického objednávkového formulára, ktorý je k dispozícii na stránkach internetového obchodu. Výber objednaného Tovaru sa uskutočňuje pridaním do košíka. V Elektronickom objednávkovom formulári je okrem iného uvedené, aký Tovar, za akú cenu a v akom množstve si Zákazník želá objednať na miesto určené Zákazníkom. Zákazník vykoná príslušné technické kroky na základe zobrazených správ. .3 Po zadaní všetkých potrebných údajov sa Zákazníkovi zobrazí súhrn podanej objednávky. Zhrnutie objednávky bude obsahovať informácie o: identifikačných údajoch Predávajúceho, predmete objednávky, jednotkovej a celkovej cene objednaného Tovaru vrátane prípadných nákladov na doručenie a iných nákladov, zvolenom spôsobe platby, zvolenom spôsobe doručenia, čase a nákladoch na doručenie. .4 Ak je predmetom zmluvy dodanie Digitálneho obsahu alebo Digitálnych služieb, ktoré nie sú uložené na hmotnom nosiči, alebo služieb, ktoré sa poskytujú elektronicky alebo na diaľku - Spotrebiteľ v dodatočnom zaškrtávacom políčku, ktoré je potrebné na uskutočnenie objednávky a ktoré sa nachádza v Elektronickom objednávkovom formulári, udeľuje tento súhlas: "Súhlasím s dodaním digitálneho obsahu, ktorý nie je zaznamenaný na hmotnom nosiči, alebo so začatím poskytovania služby pred uplynutím 14 dní odo dňa uzavretia zmluvy a beriem na vedomie stratu práva na odstúpenie od zmluvy. Predávajúci potvrdí prijatie uvedeného súhlasu e-mailom. .5 Pre odoslanie Objednávky je potrebné v elektronickom objednávkovom formulári uviesť osobné údaje označené ako povinné, súhlasiť s obsahom Obchodných podmienok, odoslať Objednávku stlačením tlačidla "Objednať a zaplatiť". .1 Odoslanie Elektronického objednávkového formulára Zákazníkom predstavuje záväzný prejav vôle uzavrieť Zmluvu o predaji na diaľku v súlade s obsahom týchto Obchodných podmienok. .2 Zmluva o predaji na diaľku sa považuje za uzavretú okamihom prijatia Elektronického objednávkového formulára zo strany Predávajúceho, ktoré je potvrdené zobrazením správy Kupujúcemu potvrdzujúcej prijatie objednávky a uvedením čísla objednávky. .3 Po uzatvorení Zmluvy o predaji na diaľku obdrží Kupujúci potvrdenie o uskutočnenej objednávke vo forme e-mailovej správy, ktorá obsahuje: potvrdenie o prijatí objednávky a konečné potvrdenie všetkých podstatných náležitostí Objednávky a všeobecných obchodných podmienok uzatvorenej Zmluvy o predaji na diaľku (Obchodné podmienky internetového obchodu vrátane príloh č. 1 a 2), údaje Predávajúceho, o zodpovednosti Predávajúceho za kvalitu plnenia, o službách poskytovaných Predávajúcim po skončení predaja a o spôsobe a účinkoch odstúpenia od zmluvy. Poučenie o spôsobe a účinkoch odstúpenia od zmluvy je uvedené v Prílohe č. 1. .4 Kým Predávajúci nezačne vybavovať objednávku: .1 Zákazník môže zmeniť svoju objednávku pomocou technického riešenia dostupného na webovej stránke elektronického objednávkového formulára a prejsť celú cestu objednávky znova. Zmena objednávky sa vykoná zadaním novej objednávky, ktorá nahradí predtým zadanú objednávku. Prípadne sa platba vykonaná zákazníkom zúčtuje na základe novej objednávky a v prípade preplatku sa vráti na bankový účet, z ktorého bola platba vykonaná. .2 Zákazník môže zrušiť svoju objednávku výberom možnosti "zrušiť objednávku", ktorá je k dispozícii na stránke elektronického objednávkového formulára. .5 Ak zákazník zruší objednávku, predávajúci vráti prijatú platbu do 3 pracovných dní. Platba bude vrátená rovnakým spôsobom platby, aký použil Zákazník. .6 Doba spracovania objednávky je od 1 do 10 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy.

§ 4. Platba

  1. Internetový obchod ponúka možnosť platby vopred, . Možnosť odloženej platby je možná v prípadoch individuálne dohodnutých s predávajúcim. .2 Platbu za tovar je možné uskutočniť spôsobom, ktorý bol zvolený pri zadávaní objednávky v elektronickom objednávkovom formulári. 3 Aktuálne dostupné spôsoby platby vopred v Internetovom obchode sú dostupné na https://voltnation.sk/pl/payments.

§ 5. Dodávka

  1. V elektronickom objednávkovom formulári si zákazník vyberie spôsob doručenia označením vykonanej voľby. .2 V prípade, že Tovar nebude Zákazníkom prevzatý, čo bude mať za následok vrátenie Tovaru Predávajúcemu - Predávajúci môže odstúpiť od kúpnej zmluvy, a to po výzve Zákazníka v e-maile, ktorý mu bol daný v procese nákupu na plnenie zmluvy. Odstúpenie od zmluvy sa uskutočňuje prostredníctvom vyhlásenia adresovaného Zákazníkovi formou e-mailovej správy. .3 V situácii uvedenej v bode 2 je Predávajúci povinný bezodkladne vrátiť Zákazníkovi prijatú platbu za Tovar zakúpený Zákazníkom. .4 Aktuálne dostupné spôsoby doručenia v Internetovom obchode sú dostupné na https://voltnation.sk/pl/delivery.

§ 6. Odstúpenie od zmluvy - elektronický návratový formulár

  1. Spotrebiteľ, ktorý uzavrel zmluvu o predaji na diaľku, môže od nej odstúpiť do 14 dní bez udania dôvodu. V prípade odstúpenia od zmluvy o predaji na diaľku sa zmluva považuje za neuzavretú. .2 Od Zmluvy je oprávnený odstúpiť aj fyzická osoba - podnikateľ za podmienok uvedených v odsekoch 6 a 7 tohto článku. Pokiaľ sa v odsekoch 6 a 7 týchto Obchodných podmienok hovorí o Spotrebiteľovi, rozumie sa tým aj Individuálny podnikateľ. .3 V prípade odstúpenia od Zmluvy - Spotrebiteľ znáša len priame náklady na vrátenie Tovaru. .4 Vyhlásenie Spotrebiteľa musí jasne vyjadrovať jeho vôľu odstúpiť od zmluvy, najmä Spotrebiteľ môže: .1 použiť elektronický formulár na vrátenie tovaru, ktorý je k dispozícii na internetovej stránke Internetového obchodu: https://voltnation.sk/returns-open.php. .2 odstúpiť od zmluvy prostredníctvom formulára na odstúpenie od zmluvy, ktorý tvorí prílohu č. 2 - zaslaním na adresu sídla Predávajúceho. .3 Predávajúci je povinný bezodkladne potvrdiť na trvanlivom nosiči skutočnosť, že mu bolo doručené oznámenie o odstúpení od zmluvy podané spôsobom uvedeným v bodoch 1 a 2. .5 Na dodržanie lehoty postačuje odoslanie oznámenia pred jej uplynutím. .6 Lehota na odstúpenie od zmluvy začína plynúť: .1 pri zmluve, v rámci plnenia ktorej Predávajúci dodáva Tovar, ktorý je povinný previesť do vlastníctva - od prevzatia Tovaru Spotrebiteľom alebo treťou osobou určenou Spotrebiteľom, ktorá nie je dopravcom, a v prípade zmluvy, ktorá .1 obsahuje viacero položiek, ktoré sa dodávajú samostatne, po dávkach alebo po častiach - od prevzatia poslednej položky, dávky alebo časti; .2 spočíva v pravidelnom dodávaní položiek na určitý čas - od prevzatia prvej položky; .2 pri ostatných zmluvách - odo dňa uzavretia zmluvy. .7 Formulár vyhlásenia o odstúpení od zmluvy (príloha č. 2 tohto poriadku) a informácie týkajúce sa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy (príloha č. 1 tohto poriadku) sa poskytujú v elektronickej podobe.
  2. V prípade odstúpenia od Zmluvy o poskytovaní digitálneho obsahu alebo digitálnej služby môže Predávajúci zabrániť Spotrebiteľovi v ďalšom využívaní digitálneho obsahu alebo digitálnej služby, najmä tým, že Spotrebiteľovi znemožní prístup k digitálnemu obsahu alebo digitálnej službe. .3 V prípade odstúpenia od Zmluvy o poskytovaní Digitálneho obsahu alebo Digitálnej služby je Spotrebiteľ povinný prestať používať takýto Digitálny obsah alebo Digitálnu službu a sprístupňovať ich tretím osobám. .4 Právo na odstúpenie od Zmluvy o predaji na diaľku sa nevzťahuje na zmluvy uvedené v článku 38 zákona zo dňa 30.05.2014. (Zbierka zákonov z roku 2019, položka 134) o právach spotrebiteľov, <span>m.</span>v. Zmluvy: .1 o poskytovaní služieb, za ktoré je Spotrebiteľ povinný zaplatiť cenu, ak Predávajúci vykonal službu v plnom rozsahu s výslovným a predchádzajúcim súhlasom Spotrebiteľa, ktorý bol pred začatím plnenia informovaný o tom, že po vykonaní plnenia Predávajúcim stratí právo na odstúpenie od zmluvy a túto skutočnosť vzal na vedomie. .2 pri ktorých cena alebo odmena závisí od výkyvov na finančnom trhu, ktoré obchodník nemôže ovplyvniť a ktoré môžu nastať pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy; .3 ktorých predmetom plnenia je vec, ktorá nie je prefabrikovaná, vyrobená podľa špecifikácie spotrebiteľa alebo slúžiaca na uspokojenie jeho individuálnych potrieb; .4 ktorých predmetom plnenia je vec dodaná v uzavretom obale, ktorý nemožno po otvorení obalu vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov, ak bol obal po dodaní otvorený; ..5 ktorého predmetom sú zvukové alebo obrazové záznamy alebo počítačové programy dodávané v zapečatenom obale, ak bol obal po dodaní otvorený; .6 dodanie digitálneho obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči, za ktorý je spotrebiteľ povinný zaplatiť cenu, ak predávajúci začal plniť s výslovným a predchádzajúcim súhlasom spotrebiteľa, ktorý bol pred začatím plnenia informovaný o tom, že po plnení predávajúceho spotrebiteľ stráca právo odstúpiť od zmluvy, a túto skutočnosť vzal na vedomie; ..7 ktorej predmetom je vec podliehajúca rýchlej skaze alebo vec s krátkou dobou trvanlivosti a pri ktorej je predmetom plnenia vec, ktorá je vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne spojená s inými vecami; .8 dodávka novín, periodík alebo časopisov, s výnimkou zmluvy o predplatnom; .9 uzavretej na verejnej dražbe; ..10 na poskytnutie ubytovania iného ako na bytové účely, prepravu tovaru, prenájom automobilov, stravovanie, služby spojené s voľným časom, zábavou, športovými alebo kultúrnymi podujatiami, ak je v zmluve uvedený dátum alebo obdobie poskytnutia služby; .11 na poskytnutie alkoholických nápojov, ktorých cena bola dohodnutá pri uzavretí kúpnej zmluvy, ktorých dodanie sa môže uskutočniť až po 30 dňoch a ktorých hodnota závisí od výkyvov na trhu, ktoré obchodník nemôže ovplyvniť;

§ 7. Účinky stiahnutia

  1. Predávajúci do 14 dní odo dňa doručenia vyhlásenia o odstúpení od zmluvy o predaji veci vráti spotrebiteľovi všetky platby, ktoré spotrebiteľ uhradil, vrátane nákladov na doručenie, ktoré zodpovedajú najlacnejšiemu spôsobu doručenia, ktorý predávajúci ponúkol. .1 Platby sa vrátia rovnakým spôsobom platby, aký použil Spotrebiteľ. .2 Ak Spotrebiteľ na uplatnenie práva na odstúpenie od zmluvy - použije elektronický formulár na vrátenie tovaru - budú mu finančné prostriedky vrátené zvoleným spôsobom a na bankový účet, ktorý mu Spotrebiteľ poskytol. .3 Ak Predávajúci neponúkol Spotrebiteľovi, aby si Tovar vyzdvihol sám, môže Predávajúci zadržať vrátenie platby prijatej od Spotrebiteľa, kým nedostane Tovar späť alebo kým Spotrebiteľ nepredloží doklad o jeho vrátení, podľa toho, ktorá udalosť nastane skôr. .2 Predávajúci môže Spotrebiteľovi ponúknuť, že si Tovar od Spotrebiteľa vyzdvihne sám. Ak však Predávajúci takúto ponuku neurobil - Spotrebiteľ by mal vec vrátiť Predávajúcemu (alebo osobe poverenej Predávajúcim na jej prevzatie) bezodkladne, najneskôr však do 14 dní odo dňa, keď odstúpil od zmluvy. Na dodržanie lehoty stačí vec vrátiť pred jej uplynutím. Tovar, ktorý spotrebiteľ vracia, by mal byť zaslaný na adresu sídla predávajúceho. .3 Spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty Tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku jeho používania nad rámec nevyhnutný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti Tovaru. .4 Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, ak sa Digitálny obsah alebo Digitálna služba poskytuje výmenou za zaplatenie ceny a nesúlad Digitálneho obsahu alebo Digitálnej služby so zmluvou je nepodstatný. .5 Predávajúci môže požadovať vrátenie hmotného nosiča, na ktorom dodal Digitálny obsah, do 14 dní od doručenia vyhlásenia Spotrebiteľa o odstúpení od zmluvy. Spotrebiteľ je povinný vrátiť nosič bezodkladne a na náklady Predávajúceho. .6 Predávajúci je povinný vrátiť cenu len v rozsahu, ktorý zodpovedá Digitálnemu obsahu alebo Digitálnej službe, ktoré nie sú v súlade so zmluvou, a Digitálnemu obsahu alebo Digitálnej službe, ktorých povinnosť dodať odpadla v dôsledku odstúpenia od zmluvy.

§ 8.Sťažnosť

  1. Reklamáciu týkajúcu sa vady Tovaru alebo nesúladu Tovaru s uzatvorenou Zmluvou o predaji na diaľku je možné podať: .1 prostredníctvom elektronického reklamačného formulára; .2 písomne na adresu sídla Predávajúceho alebo e-mailom na info@voltnation.sk. .2 V reklamácii je potrebné špecifikovať vadu, ktorú podľa názoru Kupujúceho Tovar má, uplatniť nároky voči Predávajúcemu a ak je to možné - zdokumentovať uvedenú vadu a predložiť doklad o kúpe Tovaru z Internetového obchodu. Predávajúci odpovie na reklamáciu do 14 dní od jej doručenia. Ak Predávajúci vo vyššie uvedenej lehote neodpovie, má sa za to, že Predávajúci reklamáciu uznal. Predávajúci zašle odpoveď na reklamáciu Kupujúcemu písomne alebo na trvanlivom nosiči. .3 Kroky, ktoré má Kupujúci vykonať pri uplatnení reklamácie, vrátane spôsobu doručenia reklamovaného Tovaru Predávajúcemu, sú uvedené v jednotlivých fázach v elektronickom reklamačnom formulári. .4 Ak Predávajúci uzná reklamáciu za oprávnenú: náklady na výmenu, opravu, vrátane nákladov na prepravu súvisiacu s reklamáciou Tovaru znáša Predávajúci. .5 Predávajúci zodpovedá Spotrebiteľovi, ako aj Individuálnemu podnikateľovi za nesúlad Tovaru so Zmluvou o predaji na diaľku podľa zásad, ktoré vyplývajú zo zákona zo dňa 30.05.2014 o právach spotrebiteľa. .1 Predávajúci zodpovedá za nesúlad Tovaru so Zmluvou o predaji na diaľku existujúci v čase dodania a zverejnený do dvoch rokov od tohto času, ak doba spotreby Tovaru určená Predávajúcim nie je dlhšia. .2 Predávajúci opraví alebo vymení Tovar do 14 dní od uznania reklamácie. Náklady na opravu alebo výmenu, vrátane najmä nákladov na poštovné, prepravu, prácu a materiál, znáša Predávajúci. .3 Spotrebiteľ sprístupní Tovar, ktorý je predmetom opravy alebo výmeny, Predávajúcemu. Predávajúci vyzdvihne Tovar na vlastné náklady. .6 Predávajúci je povinný dodať Tovar bez vád a zodpovedá Podnikateľovi za vady zakúpeného Tovaru v zmysle Občianskeho zákonníka. .7 Dodanie Digitálneho obsahu alebo Digitálnej služby Spotrebiteľovi alebo Individuálnemu podnikateľovi sa uskutočňuje podľa pravidiel, ktoré vyplývajú zo Zákona o právach spotrebiteľov zo dňa 30.05.2014. .1 Digitálny obsah sa považuje za dodaný, ak bol Digitálny obsah alebo prostriedok, ktorý umožňuje prístup k Digitálnemu obsahu alebo stiahnutie Digitálneho obsahu, sprístupnený Spotrebiteľovi alebo fyzickému alebo virtuálnemu zariadeniu, ktoré si Spotrebiteľ na tento účel samostatne zvolil, alebo ak k nemu Spotrebiteľ alebo takéto zariadenie, získali prístup. .2 Digitálny obsah sa považuje za dodaný, keď k nemu spotrebiteľ alebo fyzické alebo virtuálne zariadenie, ktoré si spotrebiteľ na tento účel nezávisle zvolil, získa prístup. .3 Predávajúci je povinný uviesť Digitálny obsah alebo Digitálnu službu do súladu so zmluvou do 21 dní od momentu, keď ho Spotrebiteľ informuje o nesúlade so zmluvou, a to bez zbytočných ťažkostí pre Spotrebiteľa, pričom sa zohľadní ich povaha a účel, na ktorý sa používajú. Náklady na uvedenie digitálneho obsahu alebo digitálnej služby do súladu so zmluvou znáša predávajúci.

§ 9. Názory

  1. Stanovisko k vybaveniu objednávky alebo k tovaru môžete zaslať počas návštevy internetového obchodu kliknutím na rozhranie vedľa tovaru alebo kliknutím na odkaz uvedený v e-maile. Vloženie stanoviska je dobrovoľné a bezplatné. Zákazník môže na jednu objednávku vložiť len jedno hodnotenie. .2 V hodnotení môže zákazník priradiť hviezdičkové hodnotenie od 1 do 5 a pridať slovný komentár s obmedzením na 65535 znakov. .3 Hodnotenia sa ukladajú a zobrazujú verejne na webovej stránke Internetového obchodu, ako aj na webových stránkach https://zaufaneopinie.idosell.com a https://trustedreviews.idosell.com. .4 Predávajúci overuje Názory pomocou e-mailovej adresy, ktorá bola použitá počas procesu nákupu daného Tovaru. Posudok, ktorý osoba vložila s použitím e-mailovej adresy, ktorá bola použitá v procese nákupu - je na webovej stránke Internetového obchodu označený komentárom "posudok potvrdený nákupom". Akýkoľvek iný Názor je označený ako "názor nepotvrdený nákupom". .5 Predávajúci môže zverejniť Názory na predmetný Tovar zo svojich ďalších Internetových obchodov. .6 Predávajúci nesmie meniť Názory, pokiaľ ide o ich obsah alebo udelené hviezdičky. .7 Kupujúci nesie výhradnú a nezávislú zodpovednosť za názor. Predávajúci si vyhradzuje právo vymazať Online názor v súlade so zákonom a týmito Obchodnými podmienkami. .8 Poskytovanie informácií, ktoré sú nepravdivé, zavádzajúce, vulgárne, agresívne, urážlivé alebo zjavne nemorálne, je zakázané. Neprípustné je tiež nahrávanie obsahu, ktorý je nezákonný, porušuje práva tretích strán alebo predstavuje nekalú súťaž. .9 Zákazník sa zaväzuje, že nebude zverejňovať obsah, ktorý obsahuje odkazy na externé webové stránky propagačného alebo reklamného charakteru alebo ktorý obsahuje osobné údaje tretích strán. .10 Na výslovnú žiadosť Zákazníka môže byť obsah Hodnotenia skrytý pre ostatných používateľov Obchodu, ale udelené hviezdičkové hodnotenie bude zahrnuté do celkového hodnotenia Obchodu a Tovaru.

§ 10. Duševné vlastníctvo

  1. Zákazník vyhlasuje, že mu neprislúchajú žiadne práva, vrátane autorských práv alebo súvisiacich práv k ním zverejneným hodnoteniam a vyjadreniam, s výnimkou práva používať internetový obchod spôsobom uvedeným v zmluvných podmienkach. Zákazník nie je oprávnený na akékoľvek nahrávanie, rozmnožovanie, sprístupňovanie, zverejňovanie alebo šírenie obsahu, pokiaľ takéto právo nevyplýva z ustanovení zákona alebo Obchodných podmienok. .2 Zákazník nie je oprávnený akýmkoľvek spôsobom zasahovať do obsahu, najmä nie je oprávnený zasahovať do obsahu, štruktúry, formy, grafiky, mechanizmu fungovania alebo iných prvkov internetového obchodu. .3 Zákazník umiestnením Názorov v Internetovom obchode, ktoré predstavujú diela v zmysle zákona zo dňa 4.2.1994 o autorskom práve a právach súvisiacich s autorským právom - udeľuje Predávajúcemu nevýhradnú a bezodplatnú licenciu, časovo a územne neobmedzenú, na použitie týchto diel Predávajúcim, spolu s právom udeliť sublicenciu, ktorá zahŕňa sprístupnenie diela verejnosti tak, aby k nemu mal každý prístup na mieste a v čase, ktoré si individuálne zvolí (internet). Licencia sa udeľuje na všetky oblasti použitia známe v čase jej udelenia, najmä na tieto oblasti použitia: .1 v rozsahu záznamu a rozmnožovania diela akoukoľvek technikou - najmä tlačou, reprografiou, magnetickým záznamom, digitálnou technikou, t. j. akoukoľvek technikou na akomkoľvek nosiči, a .2 v rozsahu rozmnožovania diela akoukoľvek technikou na akomkoľvek nosiči. použitím akejkoľvek techniky na akomkoľvek audiovizuálnom alebo vizuálnom nosiči, najmä na audiovizuálnych diskoch, CD, počítačových diskoch, v multimediálnej sieti vrátane internetu a súvisiacich on-line služieb, a rozmnožovanie, zaznamenávanie, používanie na internete, reklama, rozmnožovanie záznamu v elektronickej podobe v pamäti počítača a vo vnútorných a vonkajších sieťach, ..2 použitie celého diela alebo jeho častí alebo akýchkoľvek jeho prvkov s možnosťou úpravy vzhľadom na povahu príslušného on-line média - vo všetkých publikáciách, najmä on-line, digitálnych, informačných a spravodajských, samostatne alebo v kombinácii s inými dielami alebo ich časťami; použitie celého diela alebo jeho časti na účely propagácie a reklamy, najmä vo forme audiovizuálnej, zvukovej, mediálnej reklamy. .3 obchodovanie s originálom alebo rozmnoženinami, na ktorých bolo dielo zaznamenané - predaj, požičiavanie, prenájom originálu alebo rozmnoženín, .4 rozširovanie diela iným ako vyššie uvedeným spôsobom - verejné predvádzanie, vystavovanie, vystavovanie, rozmnožovanie, vysielanie a retransmisia, ako aj sprístupňovanie diela verejnosti tak, aby k nemu mal každý prístup na mieste a v čase, ktoré si individuálne zvolí, .5 použitie diela na propagačné a marketingové účely; .4 Vymazanie účtu objednávateľom alebo posudkov podľa § 9 ods. 8 nemá vplyv na platnosť uvedenej licencie.

§ 11. Pravidlá predaja modelu predplatného

  1. Predávajúci môže kupujúcemu poskytnúť elektronickú službu vo forme predplatného. .2 Využívanie Predplatného umožňuje cyklické dodávanie vybraného Tovaru v intervaloch určených Zákazníkom bez potreby zadávania ďalších objednávok až do ukončenia Predplatného. Platba za Predplatné sa uskutočňuje výlučne prostredníctvom mechanizmu Cyklickej platby a len prostredníctvom jednej Karty. .3 Odhlásením Karty z Predplatného sa Predplatné ukončí. .4 Transakcie v rámci Cyklických platieb budú spracované len po predchádzajúcej registrácii Držiteľa karty u Prevádzkovateľa (alebo subjektu, prostredníctvom ktorého Prevádzkovateľ spracúva Transakcie). Registrácia bude slúžiť na overenie, že Zákazník, ktorý dáva príkaz na Cyklickú platbu, je oprávneným držiteľom Karty, ktorá má byť zaťažená. Pred registráciou Karty na Transakčnej webovej stránke je Zákazník povinný vyjadriť svoj súhlas s pravidelným strhávaním poplatkov iniciovaním služby Cyklická platba. Súhlas je uložený v službe Prevádzkovateľa. .5 Odberateľ vytvorí Predplatné výberom tejto formy nákupu v elektronickom objednávkovom formulári. Potvrdenie o vytvorení Predplatného je bezodkladne zaslané na e-mailovú adresu Kupujúceho uvedenú pri prvej Objednávke Predplatného. .6 Kupujúci spravuje Predplatné prostredníctvom Účtu podľa dostupných možností. .7 Predplatné sa uzatvára na dobu neurčitú. .8 Zákazník môže Predplatné kedykoľvek ukončiť. Ukončenie Predplatného zo strany Zákazníka sa rovná odvolaniu súhlasu s následnými poplatkami za opakované platby. V takejto situácii nebude vytvorená žiadna ďalšia Objednávka predplatného. Ak je Predplatné ukončené po dátume uvedenom v e-maile uvedenom v bode 11, aktuálna Objednávka predplatného bude spracovaná ako posledná.

    a). Predplatné sa ukončí výberom možnosti "Ukončiť predplatné" v nastaveniach príslušného predplatného, ktoré sú dostupné po prihlásení zákazníka z jeho účtu. b). Kupujúci môže Predplatné ukončiť aj zaslaním e-mailu zamestnancom obchodu na adresu info@voltnation.sk. .2 Predávajúci má právo ukončiť Predplatné, o čom bude Kupujúceho informovať e-mailom alebo telefonickým kontaktom najmenej 7 dní vopred. V takejto situácii sa finančné prostriedky na Karte nečerpajú a ďalšie Objednávky Predplatného sa nevytvárajú. .3 Predávajúci je oprávnený počas trvania Predplatného meniť ceny Tovaru, o čom bude Kupujúci informovaný v e-mailovej korešpondencii uvedenej v ods. 11. .4 Predávajúci zašle Kupujúcemu e-mail o vytvorení Predplatiteľskej objednávky s uvedením jej predmetu, množstva, ceny (vrátane zmeny ceny, ak k nej došlo), dátumu realizácie a dátumu plánovaného výberu finančných prostriedkov z Karty - najneskôr 3 dni pred výberom finančných prostriedkov z Karty. Okrem toho Predávajúci informuje Kupujúceho o možnosti ukončiť Predplatné priložením odkazu vedúceho na nastavenia umožňujúce ukončenie daného Predplatného z úrovne Zákazníckeho účtu a o dátume, do ktorého bude toto ukončenie účinné. Ak je Predplatné ukončené po dátume uvedenom v e-maile - ukončenie je účinné pre nasledujúce Objednávky Predplatného. To znamená, že Predplatné bude ukončené, ale aktuálna Objednávka predplatného bude poslednou, ktorá bude splnená. .5 Ak je pokus o inkaso z Karty neúspešný, Zákazník bude e-mailom informovaný, že platbu nie je možné inkasovať. Možnými dôvodmi nemožnosti strhnúť platbu sú: nedostatok finančných prostriedkov na Karte, vypršanie platnosti Karty alebo technické problémy. .6 Vypršanie platnosti Karty spojenej s Predplatným alebo nemožnosť autorizovať platobný príkaz z iných dôvodov bude mať za následok ukončenie Predplatného. .7 Objednávka Predplatného bude splnená až po úspešnom odpísaní prostriedkov z Karty. .8 Ukončenie Predplatného má za následok okamžité ukončenie zmluvy o predaji Tovaru.

§ 12. Záverečné ustanovenia

  1. Tieto Podmienky používania sú účinné od 2022.09.01. .2 V prípade, že niektoré z ustanovení týchto Podmienok používania bude zmenené alebo neplatné na základe rozhodnutia príslušného orgánu alebo súdu, zostávajú ostatné ustanovenia týchto Podmienok používania v plnej platnosti a účinnosti a sú pre Predávajúceho a Zákazníka záväzné. .3 Predávajúci si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto Obchodné podmienky. Všetky zmluvy uzatvorené pred dátumom účinnosti nových Obchodných podmienok sa uzatvárajú na základe Obchodných podmienok platných v deň uzatvorenia zmluvy. .4 Na riešenie akýchkoľvek sporov týkajúcich sa týchto Obchodných podmienok sa vzťahuje poľské právo. Tieto spory bude riešiť miestne príslušný všeobecný súd. Zákazník, ktorý je spotrebiteľom, môže využiť aj mimosúdne spôsoby riešenia sťažností a reklamácií. Všetky informácie o mimosúdnych spôsoboch vybavovania sťažností a uplatňovania nárokov je možné získať na internetovej stránke Úradu pre hospodársku súťaž a ochranu spotrebiteľa na adrese: www.uokik.gov.pl. Zároveň Vás chceme informovať, že uvedené konania majú dobrovoľný charakter a musia s nimi súhlasiť obe strany. .5 Na základe nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 z 21. mája 2013 by sme Vás chceli informovať, že platforma pre online riešenie sporov medzi spotrebiteľmi a obchodníkmi na úrovni EÚ (platforma ODR) je dostupná na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma ODR je webová stránka s jednotným kontaktným miestom pre spotrebiteľov a obchodníkov, ktorí sa snažia o mimosúdne riešenie sporu týkajúceho sa zmluvných záväzkov vyplývajúcich z online kúpnej zmluvy alebo zmluvy o poskytovaní služieb.

§ 13. Príloha 1 - Informácie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy

  1. Ako spotrebiteľ a fyzická osoba - podnikateľ máte právo odstúpiť od zmluvy za nasledujúcich podmienok. Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy do 14 dní bez uvedenia dôvodu. Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch: .1 v prípade kúpnej zmluvy odo dňa, keď prevezmete tovar alebo keď tovar prevezme vami určená tretia osoba, ktorá nie je dopravcom; .2 v prípade zmluvy, ktorej predmetom je prevod vlastníckeho práva k viacerým tovarom, ktoré sa dodávajú samostatne, odo dňa, keď prevezmete posledný tovar alebo keď posledný tovar prevezme vami určená tretia osoba, ktorá nie je dopravcom; .3 v prípade zmluvy, ktorá stanovuje prevod vlastníctva vecí, ktoré sa dodávajú po častiach alebo častiach, odo dňa, keď nadobudnete vlastníctvo poslednej časti alebo splátky, alebo odo dňa, keď tretia osoba, ktorá nie je dopravcom a ktorú ste určili, nadobudne vlastníctvo poslednej časti alebo splátky; ..4 v prípade zmlúv o pravidelnom dodaní tovaru na určitú dobu odo dňa, keď nadobudnete vlastníctvo prvého tovaru alebo keď tretia strana, ktorá nie je dopravcom a ktorú ste uviedli, nadobudne vlastníctvo prvého tovaru; .5 v prípade zmlúv o poskytovaní služieb alebo digitálneho obsahu, ktorý sa nedodáva na hmotnom nosiči, odo dňa uzavretia zmluvy. .2 Aby ste mohli uplatniť svoje právo na odstúpenie od zmluvy, musíte nás informovať, a to voltnation sp. z o.o., Starołęcka 18, 60-105 Poznań, tel. +48612001170, info@voltnation.sk o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou, faxom alebo e-mailom). .3 Môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, nie je to však povinné.
  2. Môžete tiež vyplniť elektronický formulár na vrátenie tovaru, ktorý je k dispozícii na webovej stránke internetového obchodu: https://voltnation.sk/returns-open.php. Ak využijete túto možnosť, bezodkladne vám zašleme potvrdenie o prijatí vášho oznámenia o odstúpení od zmluvy na trvanlivom nosiči. .3 Na dodržanie lehoty na odstúpenie od zmluvy stačí, ak svoje oznámenie týkajúce sa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy odošlete pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy. .4 Ak odstúpite od tejto zmluvy, vrátime vám všetky platby, ktoré sme od vás prijali, vrátane nákladov na doručenie tovaru (s výnimkou dodatočných nákladov vyplývajúcich z vášho výberu iného typu doručenia, ako je najlacnejší typ štandardného doručenia, ktorý ponúkame), a to bezodkladne a v každom prípade najneskôr do 14 dní odo dňa, keď sme boli informovaní o vašom rozhodnutí uplatniť právo na odstúpenie od tejto zmluvy. Platbu vám vrátime rovnakým platobným prostriedkom, aký ste použili pri pôvodnej transakcii, pokiaľ ste sa výslovne nedohodli inak. .5 V prípade zmlúv zahŕňajúcich prevod vlastníctva tovaru, pri ktorých sme neponúkli prevzatie tovaru v prípade odstúpenia od zmluvy - zadržíme vrátenie peňazí, kým tovar nedostaneme alebo kým nám neposkytnete doklad o vrátení tovaru, podľa toho, ktorá udalosť nastane skôr. .6 Vrátený tovar zašlite späť na adresu: voltnation sp. z o.o., Starołęcka 18, 60-105 Poznaň, bezodkladne a v každom prípade najneskôr do 14 dní odo dňa, keď ste nás informovali o odstúpení od tejto zmluvy. Lehota je zachovaná, ak pošlete vec späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty. Priame náklady spojené s vrátením predmetu znášate vy. .7 Vzhľadom na hmotnosť a rozmery Tovaru môžu v prípade odstúpenia od zmluvy - vrátenia Tovaru vzniknúť vyššie náklady ako pri bežnom poštovnom. Ak chcete využiť kuriérsku službu, môže byť potrebné poslať balík na palete, čo je drahšie ako bežné poštové doručenie.

§ 14. Príloha 2 - Vzor formulára na odstúpenie od zmluvy

pixel